FAQ

Nøgler, låse og reservedele

Hvordan kan jeg bestille reservedele?
Gå ind på vores servicehjemmeside Support & Go, for at bestille reservedele til dit Lipault-produkt. Sørg for at kende den komplette produktkode, som du finder på garantibeviset eller på en mærkat inde i produktet.

Hvordan kan jeg stille koden på min lås?
  1. Tag den røde pakkepil af låsen, hvis der er en.
  2. Låsen er indstillet på 0-0-0 fra fabrikken. Vælg 3 tal, du nemt kan huske (fødselsdag, adresse mv.).
  3. Find den knap eller greb, der sidder ved siden af drejeskiverne:
    • Hvis der er en knap, skal du skubbe den hen mod drejeskiven og holde den der, mens du drejer drejeskiverne, så de kommer til at stå, som du vil have det, hvorefter du slipper knappen.
    • Hvis der er et greb, skal du skubbe grebet helt ned (nogle af dem skal til højre og op), dreje drejeskiverne, så de kommer til at stå, som du vil have det, og derefter sætte grebet tilbage i udgangsstillingen. Din kombinationslås er nu indstillet med din 3-cifrede kode.

Hvis du har brug yderligere assistance, bedes du maile til os.

Hvordan kan jeg låse min kombinationslås op, hvis jeg har glemt koden?
Du er da nødt til at få et autoriseret Lipault-værksted til at hjælpe dig med at låse kombinationslåsen op. Du finder det nærmeste værksted ved at klikke her.

Hvor er nøglen til min TSA- lås?
Din TSA-lås leveres ikke med en nøgle. TSA-medarbejdere i amerikanske lufthavne er de eneste, der har adgang til disse nøgler. Det giver dem mulighed for at åbne dit produkt og undersøge det uden at beskadige låsen. Du skal bruge kombinationen med tre cifre til at åbne og lukke dit produkt.

Hjælp til indkøb

Hvad er reglerne for forsendelse?

Hvad er returpolitiken?

Hvordan afgiver jeg en ordre?

**

Hvordan sporer jeg min ordre?

Hvordan kan jeg annullere min ordre?
For at vi kan holde hvad vi lover mht. at afsende ordrer så hurtigt som muligt, kan vi ikke annullere eller ændre en ordre, når den først er afgivet. Hvis du ikke længere ønsker det, du har bestilt, bedes du kontakte kundeservice for at få annulleret ordren. Når først ordren er afgivet, kan vi ikke garantere, at vi kan stoppe din ordre inden afsendelse. Hvis vi kan stoppe afsendelsen, vil du kunne se, at den er annulleret under Ordrehistorik i Din konto.

Hvis vi ikke kan stoppe leveringen, bedes du nægte modtagelsen, når den kommer. Vi vil refundere købsprisen, når produktet er kommet tilbage til vores afdeling for ordreopfyldelse.

Se vores etur- og byttepolitikr for flere oplysninger.

Hvor finder jeg nærmeste Lipault forhandler?

Garanti og reparationer

Hvor kan jeg få repareret mine produkter? Vi anbefaler, at du får et autoriseret Lipault-værksted til at reparere dine produkter, da vi i så fald ved, der bliver taget ordentligt hånd om den. Alle steder, der kan reparere kufferter mv., kan tage sig af dit produkt, men kun et autoriseret Lipault-værksted er autoriseret til at udføre garantireparationer. Du finder det nærmeste værksted ved at klikke her.

Hvad er Lipaults garanti?

Ud at rejse med Lipault

Kan jeg tage min taske med i flyvemaskinen som håndbagage?
Som tommelfingerregel skal håndbagage være maksimalt 56 cm langt, 45 cm bredt og 25 cm dybt. Målene er inklusive hjul, håndtag, sidelommer mv.

Målene som er vist er ydre mål (inklusiv håndtag, hjul, støtteføder, sidelommer osv.).
Specifikationer
Specifikationer af volume, mål og vægt er lavet i Lipaults laboratorier med en usikkerhed på op til 1,5 cm på målet og 5 % vægt og volume.
Lipault har ret til uden varsel at ændre på de nævnte specifikationer, farver, dimensioner og vægt på alle produkter. Farve forskelle kan forekomme grundet den tekniske produktion som bliver brugt.

Bemærk: pga. begrænset plads nogle luftfartselskaber strengere regler i forhold til størrelse og/eller vægt hos . Hverken NAYAN NV eller Lipault kan holdes ansvarlig, hvis et luftfartselskab har fastlagt andre regler ved indtjekning. Du bedes tjekke gældende reglerne for det luftfartselskab, du rejser med, før afrejse.

MAKSIMAL UDVENDIG HÅNDBAGAGEMÅL OG VÆGT TILLADT PÅ ØKONOMIKLASSE