Loader Logo

Frucon² og Lipault tager gerne imod spørgsmål og kommentarer. Vælg spørgsmål.

Reparationer:
Vi anbefaler, at du lader et autoriseret Lipault Reparationscenter reparere din baggage, så vi ved, at der bliver taget sig godt af din kuffert. Alle kvalificerede baggagereparatører kan reparere din baggage, men kun et autoriseret Lipault Reparationscenter er autoriseret til at udføre garantireparationer. For at finde nærmeste Reparationscenter, klik venligst her.
Læs venligst afsnittet om reparationer i FAQ-sektionen for nærmere instruktion.

Kontakt os pr. e-mail:


Læs venligst vores sektion om nøgler, låse & reservedele i vores FAQ.

Kontakt os pr. e-mail:


Kontakt kundeservice


Åbningstider:
Mandag-fredag : 8.00 till 12.00 - 13.00 till 18.00 (GMT+1)
Anfør venligst det ordrenummer eller kontonummer, som du modtog, da du afgav din ordre.

FAQ :
Q: Kan jeg bestille et produkt, der ikke tilbydes online?
A: Nej, ikke i øjeblikket.
Q: Hvornår vil jeg modtage min ordre?
A: Log venligst ind på din konto for at se forsendelsens trackingnummer.
Q: Hvordan kan jeg returnere min kuffert?
A: Gå venligst til vores Forsendelse og Returnering for yderligere oplysninger.